AAARRGGH!! (Kroatien dag 2)

Affarerna ar stangda idag ockša! Men vi har anda handlat lite^^ Jag har kopt en vaska som ar perfekt till konserter och andra saker man inte vill ha for stora och klumpiga vaskor till. och min mamá kopte en elefant nyckelring! very cute!
Idag har vi gatt runt pa samma stalle som vi gjorde igar i diokletanus stad. Sen har vi suttit pa ett café i en evighet och skrivit brev och resedagbok! Jag vill visa hur vackert det ar har men kan inte ladda upp bilder.. Suck..

Haha, idag bestammde jag och Filippa (syster) att vi ska borja vara nyttigare! undra hur det gar framover, vi at pizza till lunch, HAHA.
Jag tanker borja pa cross(?) det vi hade pa idrotten i torsdag, verkligen supertraning! har faktiskt lite kanningar i ryggen fortfarande... eheh.
Mutter unt pudding vill att jag och Filippa ska hooka pa en promenad pa stranden, men enligt mig ar det for kallt, vill hellre lasa eller trana pa hotellrummet!

Just nu langtar jag mest av allt efter en kopp té, en Prince, Michelles balkong och en Hayao Miyazaki film!<3
Pussar och kramar, hoppas nagon kan uppfylla min onskan nar jag kommer hem!<3

Kommentarer
Postat av: StockholmsMichelle

Antar att jag är väl egentligen den som kan uppfylla din önskan då det är min balkong.. Vi ska ta och fixa det! Jag har allt förutom Prince ;) Puss!

2010-04-05 @ 21:45:58
URL: http://stockholmsmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0