days come and go

Maten var jättegod! första gången i år som vi grillar, mums! åt hemma bakat bröd också, filippa vår lilla mästerkock<3

Jaja, efter maten kände jag och pappa för efterrätt så vi åkte till Coop och köpte bullar, te, chips och godis ;) när vi kom tillbaka var mormor och morfar inte här längre så ingen har ätit något. Michelle kommer bli glad om/när hon kommer hit ;)
Vi ska antagligen köra "Lost" Marathon. Har ni följt serien? det har inte jag, kanske sett ett avsnitt och det SÖG men Leo har tjatat så mycket på oss så jag har laddat ner det.

Jag är iaf väldigt duktig sitter och kämpar med Mao Zedong just nu, jävlig intressant. Något som är ännu lite mer intressant är varför jag sitter i vårt vardagsrum och inte mitt eget. Filippa och hennes kompis Malin sjunger singstar. det låter FÖRDjÄLliGT! nej då, lyssnar på egen musik så tänker inte så mycket på dem.

Nu ska jag plugga vidare, är jätteröksugen  så vi hörs senare ;)
pussar och kramar <3

<Papa Roach3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0