Drama Drama Drama...

Goddag! Har precis kommit hem från skolan, skulle egentligen göra något med Michelle och Tommi, men jag orkar inte, är typ utmattad efter första skoldagen! Men det har varit en helt ok dag, åt Jordgubbar på rasten ;) och pratade med en kompis som har lite kärleksproblem. som alla tycks ha nu förtiden?!
Tiger Woods, Angelina Jolie och Brad Pitt, Heidi och Spencer (euwh), Sandra Bullock och Jesse James Och en massa bekanta som gör slut eller bråkar :/ Det är så ledsamt! det är ju fan vår! då ska alla vara tillsammans och lyckliga! nu är ju sommaren på väg! Jaja, jag är singel och vill bara hjälpa alla med sina kärleksproblem.
Citerar "How everyone goes on breathing when true love ends".
Jag hoppas att allt löser sig allihopa<3
Ikväll ska Filippa och jag på Friskis & Svettis, The voice of hip hop and r'n'b pass ;) det ska bli intressant som fan!
Vi hörs senare <3

pussar och kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0