:)

Jag sov jättedåligt inatt, hade ont i huvudet och nacken (dåligsäng) och näör jag väl somnade drömmde jag en jätteotäck dröm. Jag blev mördad och förföljd av en skugga... Vet någon nån sida där man kan kolla vad drömmar betyder?
Jag cyklade till skolan med Leo, Michelle fick skjuts ;)
Vi hade ingen hl-tid så jag var med och spelade volley! Klara hjärtar fotboll nuförtiden?!
Yeah ;)
Vädret är underbart och efter idrotten drog halva klassen till donken och åt lunch.
SOLEN SKINER! :D
Matten var seg, Bilden var kul och spanskan lika tråkigt som vanligt.
Sen åkte vi hem till mig, THHHAAA gang ;) (Klara, Leo, Michelle och Max) Vi har hoppat stuttsmatta och ätit glass och chillat i solen! Nu ska jag plugga och när Michi kommer tillbaka ska vi spana efter vad vi ska göra i London, JAG ska börja spara pengar NU!

Ha en fortsatt underbar dag! njut av solen!
pussar och kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0