?

Hm, jag har börjat fundera på om jag kanske har någon brist, att det är därför jag är så seg och trött hela tiden. Ska nog be mamá att hon får boka tid hos en doktor! fast då kommer hon bli påminnd om min Gardasil spruta :/ Jag vill verkligen inte ta den! det gör så fruktansvärt ont! kan inte sträcka ut armen, får värsta bulan och så ka an  typ inte sova på den armen på två dagar om man tar den :/
det är jag INTE sugen på!
Fick reda på att det inte gick så super på matte nationella som jag hade hoppats på, men är iaf godkänd. Aouch. Och imorgono har vi c-delen som verkar elt sjukt svår! :C plus att vi kanske har engelska muntliga också :P jaja, vi får se hur det går!
hoppas iaf att någon vill gymma med mig imorgon! ;)

l8er dudes
;)

Kommentarer
Postat av: N

Haha du är så lustig du gumman :P men du får nog väga för och nackdelar ocå... Ej sova på 2 dagar VS Fitt cancer? lixom... :P hehe <3

2010-04-21 @ 21:50:10
URL: http://naatthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0