fotbollsdag #1

I skolan idag har vi spelat Fotboll typ hela tiden? Efter idrotten, på Lunchrasten och på en svenska lektion, Vår underbara lärare var först med och spelade men LEO sparkade honom så hårt så han stukade tån! Men vi fick fortsätta spela tills engelskan! Efter att vi kommit in från fotbollen så startade jag ett vattenkrig! ;) TJENA vad jag älskar våran klass så brutalt och oändligt mycket, även om ni mobbar mig♥
Efter Engleskan letade vi upp Jonis och satte oss och vätade, han hade prov. Sen åkte vi till Viksjö och hängde där, träffade en jättetrevlig kille som heter David, Han ska vara med imorgon och "Fira Jonathans födelsedag" Haha :D
Jusste, vi var vid en skejt ramp! Dräggel, jag stod på en bräda och försökte göra en ollie.. Men inte så konstig nog failade jag ganska hårt :/
Jaja, imorgon blir det fisk till middag eftersom Michelle ska äta här :)
och imorgon har vi Nationella i matte, AAAAHHH SHOOT ME!

Pussar och kramar<3

Kommentarer
Postat av: Leo

Den som är med i leken får leken tåla ;)

2010-04-15 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0