främling

Idag är dagen då jag verkligen kunde prata med min papá som en vän. Vi åt på House We och hade jättetrevligt tillsammans. Han kanske inte är så dum ändå?
Vi pratade om skolan, mina kompisar, gamla konstiga pojkvänner osv.
Jag har annars bara kännt som om papá är en främling som bor i mitt hus bara, brukade nästan aldrig prata med honom, vi brukade bråka. Men han är gladare nu och jag kämpar med att få lära känna honom, försöka fatta hur mamma kunde bli kär i honom.

Idag har jag mest legat och läst och druckigt flera liter te för att lindra smärtan i halsen. men sen ringde mamá och då började jag plugga^^ så nu har jag gjort lite nytta idag också, ska städa mitt rum nu ^^ jag känner mig som en liten hemmafru, tyvärr så gillar jag det! iaf då och då.
Jag håller på att skriva ett brev till Jennifer, som har varit min bästa vän sen jag gick i trean? vi har förlorat kontakten men båda kämpar för en reunion!
Pussar och kramar<3
 Min söta Farmor<3(2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0