Godmorgon?!

Efter att ha mött up theresa och emma som är kompisar krån sexan i kunskapskolan spånga så drog vi till viksjö utan att veta omvart/vilka vi skulle möta där. Jonis svarade inte och vi fick senare reda på att anledningen till att han inte svarade var att han inte ville ha oss där :D så vi drog tillbaka till bushållsplatsen efter ett tag, vi träffade underbarste människorna på bussen :D yiiiha, vi drog till jakobsberg och Michi och Tessan försökte komma in på en bar och jag ringde lille vän, och typ vid tolv så pratade jag med pappa och han sa att vi skulle vara hemma sju?! så vi tar 0505 bussen mot råby om ett tag :) det har varit underbart mysigt! Jag är dock OTROLIGT sugen på min säng!'Godnatt, pussar och kramar<3
Fortsätt sova så gott

Kommentarer
Postat av: N.F

haha :P



Ska börja i 7:an i kunskapskolan i spånga i höst.



Vad tycker du om skolan?

2010-06-02 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0