häärligt

igår städade jsg mitt rum och toaleten jättenogrant, hoppas på att jag inte lyckas stöka ner direkt. jag är väldigt bra på sådant!
Igår kväll kom iaf familjen Feichter hit och åt middag och vi hade jättetrevligt, jagch axel spelade en massa Call of duty. Very nice! De åkte vid typ halv tolv, mamma ska jobba idag och jag typ halvsov :/ blev ju så sent igår, hehe^^
Idag blir det ju Veckans låtar ;)

Veckans Partylåt! ;) plus att han är ju hur snygg som helst?!


Happylåten, tack spotify reklam! Gammla gubbar?! wtf... men det känns ändå som om det här kommer var min sommar låt ^^ 

På den här låten MÅSTE ni verkligen lyssna ORDENTLIGT på texten, det är då den är som bäst, jag lyssnade på The Spill Canvas i 7:an tack vare Felicia, De är emo, okej, men de är så jävla bra :'D tack Felicia!
Har inte orgnial videon för att ni ska kunna se lyricsen ;)
Idag ska jag plugga, sen ska jag och pontus gymma klockan 1545 och sen klockan 1630 så blir det Danspass med Elise och Klara :D <3
Have a good day m8s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0