Hola!

Idag har det varit en händelse rik dag!
Det började med Matte nationella C delen, det gick helt okej faktiskt. efter det gick vi hem till Tommi för att kolla på Amelie från Montmarte, har ni sett den filmen? helt underbar! älskar den!
Sen i skolan har jag blivit buren upp och ner av Max, Leo och tommi, med deras hjälp gjorde jag "Masken" och kom upp på skåpen^^
Efter skolan gick jag och Leo hem till mig :) vi har kollat på två filmer!
The Graduate och Presious, Båda två är rikigt bra filmer! har ni sett dem??
Precious var dock väldigt obehaglig ibland!
Men nu har iaf Leo gått och jag ska ta ett bad! vi börjar halv tio imorgon ^^ ;)

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: StockholmsMichelle

Kommer ihåg att jag såg den filmen (Amelie) själv hemma hos mormor när jag var mindre för ingen annan ville se den med mig.. Ludde ba "Borde hon verligen få se den?" Hahaha, snälla mormor lät mig :D

2010-04-23 @ 00:10:25
URL: http://stockholmsmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0