I know, you know, they know

okej, om jag ska vara helt ärliga med er (försöker) så måste jag berätta att jag inte mår så vidare bra. jag känner mig mentalt trött och helt slut. Jag orkar och vill inte längre.. plus att jag blir så besviken på människor som ändå har varit mina vänner. Okej, jag kämpar som fan för att inte ta åt mig men det är jävligt svårt ska ni veta!
Utöver det här så är jag jävligtförbannad på ett par människor! HERREGUD! Ni är dumma i huvudet!

Leo har snaggat sig och jag har träffat daniel.
sovgott, sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Daniel

modigt och bra sagt klara

2010-04-20 @ 00:11:08
Postat av: N

Ojj på något sätt känbner jag mig träffad :O

2010-04-20 @ 19:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0