Jag har en idé

Jag ska börja lägga in veckans Happy-, Party-, Sad-song! ;) och det är ju söndag idag så här kommer det!


The part before part B, PART-AAAA!

Kapten röd<3<3<3<3 Spelar BTW på EMMABODA FESTIVALEN i sommar! ;)



det ända jag kan säga(skriva) är, Kent<3

^^
Jag har varit på Friskis, helt okej, men jag saknar det gamla danspasset :/ Det var mycket roligare!
Imorgon är det också danspass med tema färglatt! Åh, jag älska're! typiskt Klara med önskningar om färglatt!
Jaja, det ska bli jättekul! hoppas att någon av mina kompisar följer med! ^^
Jaja, nu är mormor och morfar här, ska byta om och sedan gå ner och äta middag, ikväll kanska jag ska träffa michelle?

Pussar och Kramar, njut av musiken ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0