Klara, bäst på fotboll?!

Haha, idag spelade vi fotboll på rasten! jätteimponerad på mig själv! sprang fett mycket och lyckades göra ett mål! sno bollen från samtliga ;)
På matten satt jag och Michelle i BH utanförklassrummet? Det var asvarmt ;)
Efter skolan drog jag, Leo och Michelle hem till Tommi, där jag och Michi tjockade upp oss efter att ha ätit en måltidsersättare till lunch :/ (vi ska ut och jogga sen så det är okej ;))
Vi kollade på Donnie Darko, pörskans pra film!

nu har jag ätit middag och tryckt in en "jag vet inte hur jag ska förklara skum grej" i min pappas ansikte ;)
Ska klä på mig jogging kläder sen drar jag och möter michelle ;)
HÄR SKA FETT BRÄNNAS!


Michelle i korridoren :)


min första toalett bild "stolt"


Söta pappa<3
pussar och kramar♥

Kommentarer
Postat av: Leo

Pfff! Du bäst? Inte en chans. Alla vet ju att jag är bäst på fotboll ;)

2010-04-14 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0