mjaou

Åh fy farao! äntligen hemma och mätt på hemmalagade hamburgare! Skulle till Jakobsbergssjukhus idag/kväll för att ta Gardasil sprutan. Jag, Filippa och Papá väntade på Mamá i entrén och när hon tillslut kom berättade hon att vi skulle ta TVÅ sprutor, Gardasil (mot livmodershalscancer) och Twinrix (hepatit A eller B?). Om du inte redan visste det så får jag panik av sprutor. Jag var nära på att kuta därifrån! Och för at göra saken lite värre behövde jag ta en dos av twinrix som är för vuxna eftersom jag fyllt 16. uäh, men jag klarade det även om några tårar föll. Jag har ingen känsel i armarna men om jag kommer åt något gör det ont som fan, jag är yr, illamående, trött, har huvudvärk och börjar bli lite förkyld känns det som! NEJ! jag får INTE vara sjuk i helgen! På fredag ska jag hem till Leo och på lördag ska vi på fotbollsmatch! (Matilda T ska också dit!!! YEAAAH<3) jag är aldrig sjuk och det får absolut inte hända pga av några f*ttsprutor!
Idag läste jag klart Vingklippt Ängel, boken är helt underbar och jag beundrar Berny för hur stark och modig hon är! Jag måste läsa hennes andra bok Känn Pulsen Slå!
Efter sprutorna gick jag till H&M och där köpte jag denhär kjolen :) Ignorera min mage (Och mina missbildade ben?)^^ har precis ätit två hamburgare! OKEJ?!

Nu ska jag plugga, läsa och bada :) Imorgon ska jag och Elise in till stan för att kolla balklänningar, tyvärr har hon dissat mig och jag har ingen att gå med :/ jag får väl gå själv ;)
pussar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0