Peace & Love VS Emmaboda VS Storsjöyran


(Paint, YEAH)

Jag och Michelle ska på festival i sommar, men kan inte bestämma oss för vilken.
Vi har varit på Peace & Love två år i rad så vi kan det där stället nu, plus att vi kommer att få bo hos några kompisar.
Emmaboda ingår det camping i biljettpriset
Storsjöyran, Antingen mina släktingar elle camping.

Till Peace & Love kommer supermånga artister men jag känner bara till och tycker att ca 11st är bra, och av de 11 har jag sett 5. sen är det säkert massor med fler artister som är bra, men de har jag ingen erfarenhet av tidigare.. Det kostar 1495 om vi får bo hos mina kompisar, eller 1645 om vi inte får. Detta är exclusive transport dit. (6 dagar)

Emmaboda! Arrgh, Kapten röd och grejer! dit kommer också väldigt många (46) varav 7 jag har hört/tycker om, av de så har jag redan sett 2. 945 kronor, exclusive transport. (3 dagar)

Storsjöyran, 43 artister, av de tycker jag att jag vill se 9 st, jag har redan sett 5 av de.
Det kostar 1145 med camping eller 995 utan camping. varar också i tre dagar. exclusive tåg biljett.
Storsjöyran är samtidigt som Emmaboda.

Det man måste tänka på är att jag och michelle ska till London i sommar också, men vi båda ska för hoppningsvis jobba också!
Förra året hann jag med tre festivaler! Peace & Love med matilda och Michelle, Stagedive day out med en massa människor och Popaganda med Settan och Fredrik!

VILKEN SKA JAG OCH MICHELLE GÅ PÅ?!
Om man räknar procentuellt, så vore det bäst att gå på Emmaboda just för att det kommer många bra band som jag inte sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0