Split har vaknat till liv!

ah vilken lyckad dag! Solen skiner, vi har shoppat, solat och "badat" ;)
Vi har for det mesta shoppat skor, Pappa kopte tva arbetsskor och funderade pa att kopa VANS, (Wtf? alderskris eller?) Filippa har kopt ett par svartasandaler med nitar pa! riktigt snygga men inte riktigt min smak. Jag har inte kopt nagra skor an men har bestammt mig for att kopa ett par vit/bruna ballerina skor, hur gulliga som helst!
Vi kollade pa balklanning till mig ocksa, men efter typ en timme i omkladningsrummet bestamde jag att inte kopa nagon av klanningarna!
Jag och mamá shoppade lite pa Zara, jag kopte en blommig kjol, vitt linne och en T-shirt med Rosa Pantern tryck! ;)<3 Mamá kopte en svart och en gron kofta, den svarta var riktigt snygg, men den andra var knasig^^
Vi at lunch pa ett fik pa den stora kajen, alla at pasta( pasta bolognese, Lasagne och pasta frutti di mare). Under lunchen fick jag sms av ingen annan an Ulric och Matilda T :)
Nu har jag fixat en fanta flaska till Marcus i min klass som samlar, kopte en till honom nar jag vari London ocksa!
Efter lunchen gick jag, Filippa och mamá till stranden. Helt underbart!
BTW igar stal jag en rod/vit rutig duk fran restaurangen vi at pa! ;)

Aven om det ar harligt har langtar jag hem! Laste precis pa Michelleś blogg (Stockholmsmichelle.blogg.se) att hon, Max och Leo ska pa hammarby match.. Awwh<3

Na val, nu ska jag upp och dusch och kolla om jag blev nage brun ;) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0