stormtrooper


Jag och min kära Pontus satte oss på "the Smokeplace" och snackade, det var verkligen jäättetrevligt och kul, har saknat honom. det är vi som har uppfostrat varandra så passa er för honom ;) ♥
Sen skyndade jag och Filippa oss för att gå på Friskis passet, på gymmet stötte jag på Magnus och Rebecka, de såg ut att må bra :). Passet SÖG iaf, så jag och Filippa gick efter typ 45min, vi joggade hem. på vägen bestämmde jag mig för att gå upp runt sju för att gå ut och jogga imorgon bitti, börjar halv tio (y), Vi får se om jag lyckas ;)
Hammarby förlorade mot Ängelholms FF med 3-2 :/ Surt som fan...
Nu ska jag damsuga innan klockan blir för mycket! mitt rum ser ut som ett bombnedslag!

Sweet dreams♥
puss och kram♥


Kommentarer
Postat av: Pooontan

haha! har saknat dig me :D

2010-04-14 @ 00:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0