Superman

Nu är vi hemma hos michelle och beställer biljetter till Hammaby - GIF Sundsvall 20/4 19.15 ;)
Imorse sov michelle och jag pluggade^^ hade en riktigt rolig kväll igår, kollade på LOST, två avsnitt. Man blev fett stressad! Jag och Michelle satt och dampade loss, man kan inte sitta still!
Vi sitter i michelle's säng och funtar på vad som ska hända här näst, Vattenpipa? Nicklas till stinsen?
Själv har jag bara lust och gå ut och sitta still med en vattenpipa, eller hänga här och drägga! ;) as usual?

J*vla Leo duschar i en evighet! vi behöver veta vart UB står på matchen >:C ARGH!

jaja, vi hörs sen!
pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Leo

Vadå en evighet? Jag duschade i 7 minuter typ!

2010-04-12 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0