Woho! Vilken Natt!

Efter att jag ätit middag kom Nathalie hit och vi åkte in till stan, på bussen från mig till Kallhäll stötte vi på Michelle, hon skulle till Joel men efter det sa hon att hon skulle in till oss :D

Natha åt middag på Pundardonken och sen mötte vi upp Hanne. Vi åkte till Antons lägenhet och väl där spelade vi konstiga drickspel. Det var ett spel där man skulle säga saker som relaterade till varandra i turochordning men som inte fick börja på S eller T. Jag och Robin var SÄMST på det där.
Tiden gick på och michelle kom vid 11, vi gjorde något? och sen vid klockan tre ville alla gå och lägga sig förutom jag. Från tre gick jag runt och strde alla (Nathalie, Hanne, Michelle, Mattias, Anton och Robin) som ville sova genom att babbla på. men vid halv fem bestämmde jag mig för att sova i badkaret så jag tog med mig täcke och kudde och somnade efter att jag ringt och väckt leo :( förlåt<3

Jag vaknar av att någon är på toa men orkar nte göra något åt saken så jag somnar om igen. Vid halv sju(?) kommer Nathalie och Hanne och väcker mig, de vill dra på en gång, så vi väcker michelle och går,men missar precis tunnelbanan.
Jag kom iaf hem tillslut runt halv 9, gick och la mig, vaknade av att mamma gick in i mitt rum och frågade vart hennes skor va, sen har jag städat och försökt packa lite...

Få se vad jag gör resten av dagen, mamá vill säkert ha mig hemma...
puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0