Yummie!

Nu har vi precis kommit hem fran varan favourit restaurang dar det BTW finns supersnygga/charmiga killar!
Till en borjan var det riktigt trevligt men sen borjade mamá och papá prata om studier och mina framtidsplaner. Ni som kanner mig val vet att jag inte klarar av sadana konversationer! Fick panik och brot ihop! som vanligt raddade hakan och Filippa mig!<3
Imorgon ska det vara sol och shoppingvanliga affarstider! Vi ska gymma ocksa! *langtar* kanner mig as fet! saknar Friskis & Svettis.

Nu ska vi ga och lagga oss, angrar att jag inte tog med mig den tredje boken av ingrid noll! laste klart den andra igar natt! Men men, Carlos Ruiz Zafón har ocksa skrivit bra bocker! "vindens Skugga" ar bland de basta bockerna genom tiderna (enligt mig eheh) den handlar verkligen om allt manm kan tanka sig!!! "Angelns lek" ar den jag ska borja pa nu, Mamá sager att den inte ar lika bra som "Vindens skugga" men fortfarande ar vard att lasa!
Hoppas pa att jag somnar lattare inatt an vad jag gjorde igar! hoppas ni ocksa far en god natts somn! pussar och kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0