Can't sleep.

Okej, ni vet ju att vi skulle vanta pa ben eftersom han hade gett oss nycklarna tilllagenhet och han var pa fest och skulle koma hem runt 1-2, ungefar klockan to over tva ringer buzzern och nar vi oppnar dorren star det tva killar till dar ute, jag tror de hette peter oh bob :p de skulle tydligen ocksa sova har.
Det var trevligt, vi lyssnade musik, larde oss att dansa salsa, spelade faniga spel som thumbwar typ och gick och la oss halv sju i natt... och jag vaknade for ett litet tag sen, da skulle killarna ga til jobbet,och nar jag skulle ga pa toa upptackte jag att toalett lyset inte fungerar som det borde och gjorde igar innan vi somade, hmm...
Efter upptackten tog jag itu med att diska fardigt disken. Roberta har inte kommit hem an, hon var ocksa pa fest igar med sina tjejkompisar!
Micelle ligger sa klart och sover, hihi^^
Aja, far se vad det blir utav den har dagen egentligen...
Pussar <3

Ps. kommer nog inte kunna somna om, overdrivet ljust ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0