Starry Eyed

Tjena! snart ska jag gå till Hemköp för att köpa godsaker som chips och godis till matchen idag! Hoppas verkligen att alla kollar och hejar på tyskland ;)
Igår var jag med Leo på dagen, åt Jättegod middag och sen så stressade jag som en apa för att hinna med ett tåg vi skulle ta, men jag missade bussen, michelle hann inte till det första, och inte det andra och jag behövde gå i regnet när man skulle på fest på östermalm. jag trodde det skulle vara en massa brats osv och äldre, men det var små fjortispackade barn som var där! haha, blev lite kaos på kvällen men det löste sig och jag sov hemma hos natha :)
Idag har Leo följt med och seglat haft det jättemysigt! pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0