Tap Tap Domination

Hello! Nu sitter jag i min säng, har precis duschat efter en dag (eftermiddag) maxad med sol och bad + Natha och Pontus! Haft det jättemysigt!
Iförrgår cyklade jag och mötte Leo, sen cyklade vi hem till mig och åt middag. Jack, Pontus och Filippa och vi drog ner till bonäs för att se hur festen blev! HAHA, världensskämt! Knappt några människor alls, och de som var där satt i sina egna grupper -.- så jag och leo drog hem till honom och kollade på Rosa Pantern! Första orginal filmen! inte tecknad, inte de nya utan de med Peter Sellers! Igår på kvällen var vi först hos marie och sen åkte vi hem till Leo. Jag, Natha,  Leo, Tim, Jack, August och Daniel, sen joina Marie också! I början när vi kom hem till leo så var det inte så kul, men sen vart det bra igen och sen sög det! Jag orkar inte berätta detaljer men det var sjukt drygt och respektlöst!
Om ett tag kommer mormor och morfar, de ska äta middag här!  Muuums!
Sen får vi se hur det blir ikväll,
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0