11/6-10

Usch vad mycket gråt det var på avlutningen :/ nästan alla grät, till och med lärarna.
Slutbetyg:
Bild - VG
Engelska - MVG
Hem- och konsumentkunskap - VG
Idrott och hälsa - MVG
Matematik - VG
Moderna språk, språkval (SP) - VG
Musik - VG
Biologi - VG
Fysik - G
Kemi - VG
Teknik - VG
Geografi - VG
Historia - VG
Religionskunskap - VG
Samhällskkunskap - VG
Slöjd - MVG
Svenska - VG

250 poäng, jag är nöjd.

När jag kom hem så kom våra sängar, så vi byggde ihop de och sen åt lunch med mormor och morfar! Fick 1000 kronor! inte fel! kommer att få ytterligare 3000 av mor och far för tre MVG'n!
På kvällen var vi hos Amanda och hade jättetrevligt! Kvällen blev inte som vi tänkt oss, det blev bara jag och Leo som sov hos mig^^ vi gick hem vid halv ett helt döda och somnade direkt.
Idag har jag köpt färglinser ;D Har velat ha det väldigt länge nu^^ egentligen ville jag ha helsvarta men det köpte Filippa ist och så jag köpte svarta med hål i, de hette BLACKSCREEN, ni får se en bild sen ;)
om ett tag drar jag och Leo till Helen, vi ska plocka upp Billboo sen ska vi äta middag hos hans pappa i kungsängen, jag sover där :) pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0