12/6 - 10 + 13/6 - 10

Middagen var supergod! kommer inte ihåg vad rätten heter men det var underbart! fick tårta till efterrätt och allt! ;)
På kvällen kollade jag och Leo på Bolt, har ni sett den? jag tycker att den är super rolig!
På söndag morgon vaknade vi runt tolv och precis en minut efter ringde leo's pappa honom och bad oss hjälpa de med att bära lite plankor, så vi gjorde det och kom tillbaka vid ett och åt frukost! Leo åt tårta och jag åt som vanligt Pizza! Sen drog vi hem till mig, och kollade på filmen I hetaste laget med Marilyn Monroe! Den är asrolig, och Marilyn är hur snygg som helst! På kvällen drog vi till Johanna som fyllde år! Grattis sötnosen! vi hade as kul och gick och la oss vid 6-7?? Nu har jag sovit med leo, ätit nudlar och kollat på mer än hälften av sagan om ringen. Tycker verkligen inte om de filmerna!
Nu ropar pappa att det är mat! ses sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0