Balen...

Åh herregud! alla ni som inte var på balen igår missade verkligen något! :O
Det var superkul! synd att man precis lärt känna nästan varje människa nu men slutar skolan imorgon... :/ men men, fest i sommar för f*n!
The Carnivales var där! Riktigt bra, fick en gratis skiva^^ YEAH ;) Dansgolvet var galet! Svett, myggbett och återigen svett! När man kom in i rummet var det som att gå in i en bastu!!! och som alla vet hatar jag att basta!
Efter skulle alla dra till Bonäs men jag och Leo stack för att vi inte visste när sista tåget skulle komma, skulle åka till Kungsängen för att sova där! Som tur var mötte vi Leo's pappa och hans flickvän(?) så de körde hem oss :D Snacka om att jag hade ont i fötterna när vi kom hem! :O

Jag och Leo innan balen


Fr.v: Pontus, Jag, Leo, Michelle, Johanna, Matilda, Jack, Isabelle och Max!<3

Fr.v: Tommi, Matilda E, Marie, Jag, Rachid, Max, Hammayon och Leo! :)<3


Idag var det avslutningsshow i skolan! Elise och Amanda var jätteduktiga! Och Thom Gentry! Awesome!
Nu ska jag försöka hitta på något! En ny header kanske?
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0