Botaniska trädgården

God morgon! Till allas förvåning har vi inte åkt till metaltown än utan vi ligger på för gräsmatta i göteborgs botaniska trädgård! Det är jättehärligt! Jag känner mig riktigt stolt har äntligen skrivit ett brev till jennifer som jag egentligen borde ha skrivit för flera flera veckor sen! (Y) haha, familjen bråkade idag igen, aja baja! Tycker inte om att umgås med min familj även om jag älskar de och vi kan ha roligt tillsammans så börjar vi bråka förr eller senare! Det ska bli skönt att komma hem och få umgås med mina kompisar! Utropstecken! Juste, de som jag, filippa och mamma inte kan missa idag är sonic syndicate, raubtier och rammstein! Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0