Linserna!

Så här ser linserna ut på mig

Linserna kostade nästan 400 kronor, då fick jag med Linsvätska, linshållare och ett par linser. Linserna håller i ungefär 1 år om man sköter de bra! tyvärrser ja mycket dåligare med linserna eftersom de inte har ett "titthål" som tex min systers linser har:P

Gillar ni min nya design? Det är en annan som har gjort den men jag har gjort den till min egen, hon la ut den på en sida där man får ladda ner designs (a)
Senare ska jag och madre på bio, When in Rome. passande eftersom Leo är i Rom om ett tag^^
nå väl, här är en till bld där man ser lite bätre hur de verkligen serut!
 ser ni att det inte är något hål för pupillen? :/ jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0