Nationaldagen

Imorse gick jag upp astidigt och cyklade hem från Leo runt tio, kollade lite NCIS (as always<3), solade och åt jättegod mat! :)
Efter att ha lämnat mamá på jobbet åkte jag och papá till Bauhuas och IKEA för att hitta saker till mitt rum^^ köpte en byrå, gardiner och stång till "drapperier" till sängen och svart målar färg^^ Målade om min bokhylla ;) så nu är mitt rum nästan klart, lite stökigt, sängen saknas, bokhyllan ska in osv!
Jag och papá åkte tll mormor och morfar och fikade, värsta fatcamp! ;)
Imorgon är det elevensval, jag tänker byta grupp, vill inte vara med på avslutningsshowen längre. F L. så vi får se om jag får byta, annars går jag inte till skolan, måndag, tisdag, onsdag^^
nu ska jag fortsätt kolla på NCIS och sen sova, godnatt, Sweet Dreams<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0