N.F

Hej N.F!
Jag vet jättemånga som tycker om Kunskapskolan och det går väldigt härliga människor i den skolan, men om du inte är bra på att planera din tid och har lite disiplin så är det nog inte rätt skola. KS är bra om du vill plugga, det är bra lärare och du har chansen att göra riktigt bra ifrån dig, men den är också bra om du är slö och har inte lust med att göra någonting.
Jag gick i  KS i kanske två-tre månader, lärde känna massor med människor men jag klarade inte av deras arbetssätt. så jag slutade och kom till källtorp istället! Jag är jättenöjd med mitt val och ångrar det inte en sekund! Källtorp oavsett dess rykte är det en bra skola som jag älskar och kommer sakna!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0