På väg

Hej allihopa! Jag sitter nu i bilen på väg mot göteborg och peppar inför metaltown, eller snarare värnamo där vi ska bo hos några kompisar! Efter maten igår gick jag hem till leo och vi kollade en massa Twin peaks och åt chips. Vid tio gick jag hem och packade sen vid tolv kom leo och sov hos oss, har inte sovit ensam i min nya säng och vet inte om jag kommer våga! Jag kommer hem på söndag och ska försöka hålla er uppdaterade så mycket som möjligt! Det jag vet vi ska göra är metaltown på fredag, liseberg, high chaparall^^ juste, jag har ett tillfälligt nytt nummer, mitt sim kort var inaktivt imorse så om någon vill höra av sig får ni be leo om numret:) pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0