Rom, Italien, Europa, Jorden, Universum.

Nu har jag sagt hejdå till älskling som åker till Rom i morgon bitti :( kommer sakna dig, men ha det så kul!<3
När man komme hem är det en massa bråk som jag inte orkar med, men mamma och pappa slutar aldrig. tror inte det blir någon segling i morgon..
Efter att ha ätit pajen spelade vi Kubb! Jag, morfar och pappa mot mamma och mormor, gissa vilka som vann? Mormor och mamma x) liiiiiite besviken på mig själv :P Men sen cyklade jag till rondellen och träffade Leo, Joel och Cannell (stavning?) för första gången! mycket trevligt! Sen kom Tobias och Leo och Joels mamma Eija,  förbi och bjöd på tårta! som var ASGOD! glömde säga det :<
Men men, sen drog jag och Leo hem till mig och kollade film^^ Muppets Treasure Island :)

Nu lyssnar jag på Little marbles och försöker tänka på annat, pussar, godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Leo

Cannelle stavas det :) Nästan rätt :) Folk har skit svårt att stava hennes namn:P

2010-07-03 @ 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0