The Twilight Saga - Eclipse

Jag och Matilda såg förhandsvisningen av Eclipse idag! Jag rekommenderar filmen som f*n! Den var den bästa av filmerna som kommit ut. Manuset var roligt, filmen var riktigt snyggt filmad och allt var bra jättebra!
alla har ju antingen Jacob eller Edward som favoriter, men min är Jasper! Han är så fruktansvärt snygg i den här filmen! Matildas mamma fick två biljetter och gav de till Matilda och då bjöd hon med mig! Tack så mycket! <3
Innan bion Shoppade vi, Jag köpte en hatt, solglasögon, underkläder och ett nattlinne ;) Vi åt middag på en jättemysig restaurang, "kina mat" som folk kallar det! haha!
Det var verkligen jättemysigt att träffa Matilda! har saknat henne!
Nu ska jag ta en dusch och läsa lite, sen ska jag sova!
Hoppas ni har haft en underbar dag!
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0