Beautiful Day

Hola!

Har just kommit hem från stan, jag skulle på en "jobbintervju" och michelle hookade :)
Sen gick vi till Donken och åt pommes, eheh. Sen bestämde vi oss för att gå på jakt efter balklänningar, hittade inte någon som VERKLIGEN känndes rätt, men jag hittade en klänning på SHOCK som var riktigt nice även om den inte är en bal klänning. Men med ett par svarta siden handskar så kanske? eller?

Jaja, vi gick iaf runt en massa, sen så ville Michelle bjuda mig på fika och en sån snygging säger man väl inte nej till!? Vi vandrade till Café 60 och satt där i drygt en timme.
Michi på café 60

Nu är vi hemma hos mig och ska ta ett bad och försöka plugga lite^^ ;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0