Lååång natt!

Godmorgon! ^^ usch vilken lång natt det var! när klockan var fyra kom jag på att det var sommar tid så helt plötsligt stod det 05.00 på mobilen!
Fixade och donade med bloggen och blev väldigt nöjd! :)
Somnade vid halv sex och halv sju är det någon jävlabrud som busringer! kom igen... har man ett liv eller vad?
Jag tycker det är så himla barnsligt att göra sånt. Så gjorde man liksom i vadå? Femman??
Kanske dags att byta nummer, IGEN. Har behövt göra det kanske tre gånger om, just för att det är för många som har mitt nummer och busringer! -.-
Människor..

Är det bara jag som suktar efter sommar eller vad?

Ja ja, nu är det dags att stiga upp och göra lite söndagsnytta! Ska plugga och sedan gå på Friskis Och Svettis med Elise! Ska försöka mig på att dra med Michelle också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0