Wonderwall

Oj! Mer än halva dagen har gått och vad har jag gjort? Sitter fortfarande i sovkläderna!

Jag har försökt lära mig att spela Oasis – Wonderwall med hjälp av detta klipphttp://www.youtube.com/watch?v=aoRJ3oj778I&feature=relatedpå min systers fina gitarr. Det gick måtligt bra(ont i fingrarna!!!!!), spelade kanske i en timme, sen kom hon upp och berättade att jag spelade på fel sida om capot.. suck. Ska spela och sjunga den för min musik lärare så han kan ge mig mvg! ;) Alternativen var den och Until We Bleed - Lykke Li grejen med Lykke Li´s låt är att jag absolut inte kan hitta noterna någonstans, så om jag ändrar mig så måste jag försöka komma på hur den går själv.
Har faktiskt försökt lite med min extra uppsats om Kina innan och under andra världskriget men det var komplicerat och jag vet inte hur jag ska formulera allt på ett MVG-sätt.
Jag har fixat min lillasysters hår :) lockade det och satte upp det med svartarosor, mycket stiligt :)
Plus att jag har målat naglarna! x) undra hur långt det kommer sitta kvar... är nämligen mästaren på att pilla bort det!

Nu är det dags att göra sig i ordning, äta lunch och sen bär det av till Friskis Och Svettis, ska köra det omtalade Danspasset ;)
Puss<3

(är på bättre humör nu)


Kommentarer
Postat av: filippa

klara...! ta bort x(

2010-03-28 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0