Don't let your enemies become Friends

Wooah! Det är söndag kom jag på nu^^

Partylåten för veckan är utan tvekan The Night Of The Hunter - 30 Seconds To Mars (Flood Remix)
Sadsong My Guardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus
Happysong - Don't Let Your Enemies Become Friends

Jag och syster gick och mötte Leo, vi bytte kläder i ett försök för att få Leo förvirrad, det gick bra på håll men vi kunde inte hålla oss för skratt^^
Filippa gick vidare och jag och Leo utforskade andra sidan vattnet :P ingen av oss hade varit där men tyvärr var det inget Smultronställe. Vi gick hem till mig och kollade på Pojken I Den Randiga Pyjamasen, en bra men brutalt sorglig film!
Min syster har namnsdag idag så GRATTIS SWEETIE! jag fick 500 kronor av morfar för att Filippa hade namnsdag, haha, nu kan jag betala av min skuld till Marie, Köpte en übersnygg tröja ;)

Nu ska hon bada, pussar på er! (imorgon ska jag spela trummor med Tommi, önska mig lycka till)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0