DragonGate

[07:25:25] datesome2010: European and American women are too arrogant for you? Are you looking for a sweet lady that will be caring and understanding? Then you came to the right place- here you can find a Russian lady that will love you with all her heart. Can't find a queen to rule your heart? How about beautiful Russian ladies that have royal blood and royal look? Here you can find hundreds of portfolios of these fine women of any age for every taste. Please excuse us if you are not interested.

Beautiful Russian ladies - rusbabys.com

(Insåg att det var lite för suddigt för att kunna läsa ordentligt på bilden, eheh)

Nu har jag kommit hem från att ha varit i gävle med min syster och Papá. Det finns ett kinesisk restaurang på vägen som vi alltid undrat vad det är för något så vi bestämmde oss för att utforska det, vi åt buffé.. Herreminge, jag har ätit så mycket idag! och senare ska jag till Fredrik där vi ska käka pizza.. kommer aldrig orka :/ men jag ska dra dit iaf :D

 (Ful Mobilbild och min panna ser hur skrynklig ut som helst, jag gör en grimas..)

Men jag ska färga håret! Min mamma gillar det inte som det är nu och jaa, haha, vi får se hur det blir ;)
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0