^^

Så där ja! Nu har jag hoppat upp ur badet och fått tillbaka min dator!

Gröna Lund igår var sjuktroligt! Vädret var bra, människor var trevliga, dock var alla attraktioner inte lika roliga som förra året.. Ännu ett tecken på att jag åldras i förtid?
Gänget, som bestod av Marie, Issa, Sanna, Cobus, Michelle, Leo och mig var inne vid Gröna Lund runt tjugo/kvart i tolv. Klockan var kvart över ett när vi äntligen fick komma in! (köerna var oändliga redan då!)
Efter det så var det första vi åkte popexpressen som var så förbannat kul förra året men som igår var en fet jävla besvikelse...
Vi åkte nästan allt, förutom Michi som är en liten P*ssy när det gäller sånt^^<3 Hon skulle fått 1000 Kronor av sin mamma om hon åkte frittfall, men det gjorde hon inte! :O
Jaja, Jag och Leo skulle sova hos honom i natt och min mamá ville ha hem oss först så vi drog från Gröna Lund så vi hann med 2243 tåget, Papá hämtade oss på stationen och vi hämtade några grejer hemma hos mig. sen GICK vi ända hemifrån mig till Leo i kungsängen. Jag är sjuk så jag var helt förvirrad och utmattad efter dagen på grönan, så det tog ett jävla tag att komma hem till honom, vi var där typ halv ett?? På evighetsvägen kryllade det av tusenfotingar! :/ superläskigt!
Men men, imorse vid klockan tjugo över tolv gick jag från Leo och kom hem klockan ett.. sen dess har jag ätit och börjat på Berny Pålssons andra bok! Känn Pulsen Slå

nu ska jag läsa lite till och sen plugga lite^^
adios ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0