Fullt upp!

Halojj :)
Fyfan va roligt det var hemma hos Leo igår! Vi skulle ju egentligen överraska honom men det failade, planen var att jag Marie, Michelle, Tommi och Max skulle gå dit och sen försöka dra ut Leo ur huset så de andra kunde gå in, men ja.. han upptäckte Matilda Och Lollo^^
Superkul! Leo pratade i sömnen om kungen och hyschade ^^ Leo var ganska borta! ;)
Jaja, idag så åkte vi (Jag, Leo och Johanna) in till stan och Leo sötisen hjälpte mig att betala biljetten, tack<3
Vi var superbusiga! platserna på norra var slut så vi köpte till östra men vandrade in på norra ändå! ^^
Haha, det var helt underbart! dock förlorade vi mot Prking (norrköping). Och sverige förlorade ju mot ryssland så, lite fail men men! jag träffade Matilda T (som jag sommarjobbade med förra året) det var jättetrevligt! hihi<3
Nu ska jag städa mitt rum och sen är det fotboll som gäller! ;)
PS. Mina föräldrar har fått för sig att skicka över mig till spanien på språkresa i sommar! HJÄÄLPPP! (ayuda!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0