Hejsan Hoppsan

Michelle var fett borta på HL-Tiden i morse, garvade åt allt x) efter det hade vi idrott, brännboll, killarna mot tjejerna... Killarna vann med 95-68.^^.

Det var lite nervöst att komma tillbaka till skolan igen, men det gick bra! Jonis hade blivit påkörd av en moppe så han gick på kryckor :/
Valborg asså! Alla dricker och blir påkörda.. Don't Drink And Drive!
Efter skolan var Jag och Michelle med Amanda, vi hade trevligt och kollade på TV.
Under dagen hade vi bestämt att ta middag på donken, så vid 1750 drog vi dit och åt. Första gången jag åt McChicken! :O
Sen drog vi till fotbolls plan för att ta det lugnt och spela lite fotboll, HA-HA!
Vi hade jätte kul, Leo, Tommi, Amanda, Marcus, Marie & Michelle. Sen kom Tjorka, Allan, Kim och oscar, snackade lte med de, jättetrevligt att träffa Oscar! Han gick i vår klass i sjuan sen behövde han byta klass för att det blev för stökigt.. what a shame!

Nu är jag iaf hemma, sitter och äter nötter, ska kanske kolla på en film?
Har inga planer på att göra något imorgon, eller, bestämma vad jag ska ha på spex fotot som vi har på onsdag :D

Ha en fortsatt trevlig kväll, sm3ll u l8er ;)

Kommentarer
Postat av: Leo

''Don't Dring And Drive!'' (Y)

2010-05-03 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0