Suck..

Mamá väckte mig jättetidigt idag även om jag har hemarbetsdag  och bara behöver plugga i fyra timmar.
Klockan två beger jag mig härifrån till jakobsberg för att träffa Lille Vän, det ska bli jättetrevlligt, har inte träffat honom på ganska länge^^ vi ska kolla igenom Twin Peaks tillsammans, en superbra serie!
Nu ska jag plugga vidare, har just insett att hinduismen inte är min grej :/
Hinduiska hemgiftsmord, när maken inte får den hemgift han önskar (pengar), änkebränning, när den nyblivna änkan bränner sig levande på makens likbål och mord på flickebarn. Huvva!

Juste! jag drömde om att jag var på en båt som var på väg till Malaysia, där träffade jag och några kompisar några fotbollsfantaster och vi hade tävlingom vem som kunde sjunga bäst och högst! Vi tjejer vann med "Vi ska våldta era horor, vi ska knulla era kor, dricka bärs, sätta kuken i en häst, vråla bajen är ju bäst och så runkar vi när bajen tar poäng!"
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0