VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ SPEX?!

Okej, så här ligger det till, vi ha spexfoto imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Just nu skulle jag helst vilja gräva ner mig i ett hål för att jag känner mig så dräggig! Efter skolan cyklade jag och Leo ända hem till honom i Kungsängen jag sa tydligen att jag inte ville ta tåg? men insåg senare att det var dumt att inte göra det.. Efter att ha kollat lite på tv och ätit så cyklade jag hem igen^^ Han ska på match ikväll, jag vill följa med :( Assyriska Föreningen - Hammarby
Men men, det blir hemma match för min del på fredag! med Marie, Issa, Johanna & Leo Hammarby - IK Brage

Nu ska jag göra en proteindrink och läsa lite, har börjat på en ny bok "Gomorra", skriven av Roberto Saviano. Boken handlar om den napolitanska maffian, riktigt intressant!
(jag älskar böcker om maffia, det är så jävla spännande! "Svensk maffia" är också en super bra bok som jag läste förra året!) Books are my drug ;)<3

"hoppas hammarby vinner"
adjöken<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0