Godmorgon bloggen

Älskling har precis dragit och idag har jag sovmorgon så ligger i sängen och tar det lugnt!
Igår fick jag reda på att pappa fått jobbet på Scandic och att han skulle åka till Malayisa idag! Så efter skolan träffade jag Natha en snabbis och sen hängde jag och pappa, vi åt lunch, kollade på tjänstebilar, blir en passat (volkswagen) års modell 2010, så vi får den i slutet på januari nästa år! och så var vi i kista ooch handlade de första julklapparna! wiho! men men, nu har pappa åkt och jag saknar honom redam :( Och jag vill ju också till m'ysia. hoppas iaf pappa har det bäst där nere och köper en massa saker att ta hem :)
nu ska jag nog fortsätta sova, börjar 11 idag :)


Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0