Blev inte stressigt alls!

Förestälningen var inställd, för andra gången.. HAHA! och jag behövde inte gå på engelska lektionen eftersom jag var färdig med läxan! Wiii! så jag pkte hem, försökte göra lika god friedrice som pappa och faster :( lyckades inte men det vart helt okej för att ha gjort det första gången plus att jag inte hade något recept, jag improviserade!
jaja, nu sitter jag hos älskling och vi ska snart gå och lägga oss, har bakat choklad och banan muffins. Choklad muffinsarna vart as bra, (så klart leo som gjorde de) och bananerna vart lite för "vattniga" :( skulle bara tagit ett ägg ist för två! Nåväl, imorgon bär det in till stadion och de olympiska spelen! woooah! x)
Godnatt sötisar + har en liten överraskning åt er, avslöjas på fredag!
pussi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0