Fitta..


Jag HATAR hur de arbetar här! Seriöst. De byter schema HELA TIDEN. Verkar inte kunna planera något. De är så sjukt sega så jag får damp! Anledningen till mitt utbrott just nu är att vi har bytt schema typ 3-4 gånger de senaste två veckorna? Och det vi fått näst sist har jag varit jäkligt nöjd med och nu kommer TH in och berättar att schemat har ändrats. Innan Började vi 0810 och slutade tolv, det är sånt schema jag vill ha, behöver fan inga jävla sena morgonar. Nu kommer vi börja 0915, ha två lektioner till tolv och sen ha håltimme i en och en halv timme och sen spanska. (De med tyska och franska har samma schema). Jag tänker faan byta till tyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0