Suck

Igår var det födelsedagsfirande hos michelle. det var kul men det spårade ut när tim blev aspackad och slog sönder en dörr med sin armbåge, kort där efter bestämmde vi oss för att dra ut till Kolarängen för att inte ha sönder något mer. Ena soffan gick också sönder pga överbelastning. När vi kommer till Kolarn så är det en massa människor från källtorp som man kände lite halvt. Till en början var det super kul tills folk började må dåligt. Ja det var jobbigt att ta hand om folk men det är klart man ställer upp! Efter att flickorna har gått så visar det sig att det har blivit världensmissförstånd och att några personer vill komma till oss för att slåss. De här killarna är det värsta jag har varit med om! Innan gårdagens natt kände jag mig relativt säker när jag gick ut. Men efter igår. ALDRIG ensam igen! De slog Leo, de hotade med knivar de var helt enkelt dumma i huvudet. De sa hela tiden till mig, "åh du är så fin, dig skulle man aldrig kunna slå" osv. De kollade på mig som om jag var en kött bit, de försökte ta på mig, kyssa mig! Allt! och helt plötsligt är Leo borta, fattar ingenting! (märker senare att han smsat mig och säger att han väntar på mig vid parkeringen). Jag har seriöst inte varit med om något obehagligare.
Och när vi kommer hem till Leo får jag spel, Hyperventilerar, får problem med att andas gråter. ja, jag vet inte vad! Jag mådde så dåligt efter vad som hände och det som skulle kunnat hända!

Jag har alltid varit en humanistisk människa som trott gott om människor. INTE längre! okej, ni kanske inte tycker att det var någon stor grej, men jag är upprörd och RÄDD efter igår kväll.

Innan de kom var det skitkul och jag tackar alla för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Gianella

Jävligt omoget av dem som knivhota er asso så lågt. Hoppas det e bättre nu och förlåt för allt :/ men det här måste hända igen det var ju trevligt , sköt om dig puss :)

2010-09-05 @ 20:07:59
Postat av: Pottan

Men flicka lilla! Lilla klaris :O vad fan hände? hur e de me dig? :O

2010-09-05 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0