30 Augusti 11'

Guten tag!
Idag var jag i skolan i drygt en timme tidigare för att det stod på schemat (som ni ser längre ner) att jag skulle ha tyska 0820. Så var det ju så klart inte, utan klockan 0940. Så det kändes waste men det betyder ju att man slipper en av håltimmarna på tisdagar ;)
För övrigt var tyska lektionen awesome läraren var super o snackade med ett par mkt trevliga pojkar, Lukas och Fredrik som går i NV11
Vi hade Internationella relationer och sen dess har jag ätit, gjort klart matte läxan o hunnit chilla. 1415 börjar Historia lektionen ^^

NOG OM SKOLA!
Ikväll ska jag bjuda Leo på middag och sen ska vi dra till Jakob Hellman som spelar på Gröna Lund ;D

Tschüss
XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0