Wasabi folks!

Ja, eftersom skolan nu har startat på riktigt betyder det att mina rutiner ska komma tillbaka = jag kan börja blogga igen. Har haft så fullt upp med att göra mest ingenting. But im back on track!
Jag måste poängtera att tvåan har haft en jäkligt crapy start. Som förra året är schemat inte klart, school soft är inte aktivit, våra nya lokaler är inte färdiga. Förstår inte var de har gjort i sommar. Plus att vi har en ny rektor, IGEN, och vi fick inte veta något förens första dagen. Jag är skit arg, sur och sjuk. Orkar INTE en sån här skitstart igen!

Men jaja, orka vara bitter!

Hörs sen. När jag har något roligt att skriva. förhoppningsvis kommer jag på något under min 2 h och 40 minuters håltimme! TJOHOOOO!!!! (slutar dessutom klockann fem idag)
Over and out
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0