Stockholmsmässan

Efter tjejkvällen vaknade vi extremt tidigt, 0630, inte riktigt min grej det där, att gå upp jättetidigt. hursomhelst så gjorde vi oss iordning och begav oss in mot älvjsö där stockholms hundmässa höll till. Var där förra året också, men då med familjen.

Det var roligare att gå med Helen och Emelie då de kan svara på alla frågor jag har om hundar, typ vilken ras och vilka egenskaper vissa hundar har. Det vi gjorde där förutom att handla illaluktande djurdelar som hundarna gillar att gnaga på så kollade vi också i båsen där olika raser stod och på Freestyle tävlingen.
Det var en massa ekipage och de här tyckte jag var roligast och bäst, Rut och Michaela. De kom förövrigt på 2a plats i Klass 3 (den bästa)

Grymt va?

På lördagskvällen var det också tjejmiddag hos Nina med tjejerna från klassen.
Igår var jag bara hemma och pluggade och mös med Leo.
Idag är jag som sagt hemma från skolan och ska fortsätta med pluggandet, måste bara få sova lite till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0